16 Μαΐ 2016

Je me présente








Je me présente. Je présente ma famille.Je m'appelle Thomas/Marie. J'ai dix ans. Je suis grec-grecque/albanais-albanaise/roumain-roumaine/arménien-arménienne/russe. Je suis en 5ème.
Mon père s'appelle Valérie. Ma mère s'appelle Soula. J'ai deux frères, Mathieu et Olof et une soeur Liza. J'ai un chien, Rocky et un chat, Mimi.

{Παρουσιάζομαι. Παρουσιάζω την οικογένειά μου.

Με λένε Θωμά. Είμαι 10 χρονών. Είμαι Έλληνας-Ελληνίδα/Αλβανός-Αλβανή/Ρουμάνος-Ρουμάνα/Αρμένιος-Αρμένια/Ρώσος-Ρωσίδα. Είμαι στην Ε δημοτικού.
Τον πατέρα μου τον λένε Βαλερί. Τη μητέρα μου τη λένε Σούλα. Έχω δύο αδελφούς, το Μάνθο και τον Ολόφ και μία αδελφή, τη Λίζα. Έχω ένα σκύλο, το Ρόκι και μία γάτα, τη Μιμή.}












2 σχόλια:

  1. Εύη, μπράβο και από μένα.Ανακάλυψα το ιστολόγιό σου εδώ και δύο χρόνια, με μεγάλη δυσκολία, πρέπει να ομολογήσω!Επικοινωνώ μαζί σου:
    1ο το blog σου βρίσκεται στα αγαπημένα μου,από το Σεπτέμβριο του 2015

    2ο εδώ και ενάμιση μήνα έχω δημιουργήσει στο fb την ομάδα bloggers
    γαλλικής φιλολογίας και προτίθεμαι να προωθήσω με δημοσιεύσεις και το δικό σου blog.Σε παρακαλώ επικοινώνησε μαζί μου!Το e-mail μου:liahtz@yahoo.gr. ΣΕ ευχαριστώ εκ των προτέρων.
    Φιλικά
    ΛΙΑ



    ΑπάντησηΔιαγραφή